Najpierw należy uzmysłowić sobie jak ważną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują ogromne pieniądze w reklamę w social media lub w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. tekst preclowy levelrank . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być ciągle monitorowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promowanie witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz