W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. W ciągu ostatnich lat internet stał się głównym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują ogromne pieniądze w kampanie reklamowe w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. zdjęcie filtra google levelrank . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie obserwowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promowanie strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz